Medijų rėmimo fondo komanda susitiko su projekto „Moksleiviai į Vyriausybę“ dalyvėmis Dina Perelman ir Ieva Austyte ir Kultūros ministerijos atstovėmis – Visuomenės informavimo ir autorių teisių politikos grupės vyriausiaja specialiste Emilija Cikanavičiūte ir Profesionaliosios kūrybos ir tarptautiškumo politikos grupės patarėja Rūta Lazauskaite.
Susitikimo metu Fondo direktorius Ruslanas Iržikevičius pristatė valstybinio žiniasklaidos finansavimo politiką Lietuvoje, Fondo misiją, vykdomas finansavimo programas ir siekius. Pokalbio metu daug diskutuota apie jaunimo medijų vartojimo įpročius.
Moksleivės dalijosi, kad didžioji dalis jaunimo nesinaudoja tradicine žiniasklaida, ji neatrodo patraukli, o naujienas daugiausiai sužino iš socialinių tinklų. Taip pat labai daug priklauso nuo to, kokiems socialiniams ratams jaunimas priklauso. Jei jaunimas dalyvauja įvairių visuomeninių, jaunimo organizacijų veikloje, domisi viešumos aktualijomis, tuomet juos dažniau pasiekia internetinės žiniasklaidos turinys – juo dalijamasi įvairiuose internetiniuose susirašinėjimuose, pokalbių grupėse. Tuo tarpu kiti jaunuoliai apie pasaulio įvykius sužino nebent fragmentiškai iš sekamų turinio kūrėjų. Pastebima, kad dažnai toks pramoginis naujienų turinys yra šališkas, jame nemažai dezinformacijos.
„Jau kuris laikas pastebima, kad tradicinei žiniasklaidai vis sunkiau sekasi pritraukti jaunimo auditorijas, o tai kelia rimtų iššūkių tiek informacijos sklaidai, tiek pačiai tradicinių medijų ateičiai bei demokratiniams procesams. Tokie pokalbiai su jaunimu kaip šis yra itin prasmingi, nes padeda suvokti, kuo gyvena jauni žmonės bei kuria linkme turėtų judėti žiniasklaida”, – teigia Medijų rėmimo fondo direktorius Ruslanas Iržikevičius.
Pokalbio metu sutarta, kad žiniasklaida turi ieškoti patrauklių būdų, kaip pasiekti jaunimą socialiniuose tinkluose ir per kitas medijas, tarp kurių ir kompiuteriniai žaidimai, įvairios bendruomenės. Fondas remia jaunimui skirtus žiniasklaidos projektus ir planuoja ieškoti būdų, kaip skatinti žiniasklaidą dar geriau išnaudoti turimas technologines galimybes jaunimo auditorijoms pritraukti.